Oficiální

Výbor pořádá mimořádné informační schůzky v kanceláři výboru ve dnech 10.11.2015 a 12.11.2015 vždy od 18:30hod. do 19:30hod.

POZVÁNKA
Výbor Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714
se sídlem Jablonecká 417, 190 00 Praha 9, podle čl. IV odst. 7 písm. b) Stanov
svolává
shromáždění Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714


Datum konání : čtvrtek 19.11.2015
Místo konání : školní jídelna Střední průmyslové školy na Proseku, Novoborská 610/2, Praha 9
Prezence: od 17,30 hod
Zahájení: 18,30 hod.

Program:
1. Zahájení, schválení programu, přítomnosti hostů, volba skrutátorů, zapisovatele zápisu a ověřovatelů zápisu a audio záznamu.
2. Zpráva výboru o činnosti a hospodaření za uplynulé období
3. Aktuální zpráva kontrolní komise o činnosti za uplynulé období
4. Schválení rozpočtu na rok 2016
5. Schválení účetní závěrky 2014
6. Schválení firmy vybrané výběrovou komisí na dokončení výměny vodovodních stoupaček
7. Schválení smlouvy se spolkem jablonka.cz
8. Volba do kontrolní komise
9. Volba do výboru
10. Diskuse a závěr

Materiály k jednání shromáždění jsou přiloženy k této pozvánce a dále v kanceláři výboru v Jablonecké 417/60 a také na internetových stránkách SVJ na adrese www.svj-jablonecka.cz.
Ke každému bodu programu se předpokládá diskuse.

Pozvánka

Materiály

Rozpočet celkový a rozpočet podrobný

Účetní závěrka 2014 - Rozvaha, Výkaz ZZ a příloha

Smlouva jablonka LAN a Smlouva jablonka antény

Kandidáti pro volbu do Kontrolní komise: Bartoš Vladimír a Šimek Petr Ing.

Kandidáti pro volbu do Výboru: Kamenický Marián Ing. a Majetičová Jitka Ing.

Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 420-409, 713, 714

Jablonecká 417, Praha 9 Střížkov, 190 00

K připomínkám – do 18.8.2014

Výzva k podání nabídky na realizaci zakázky

Výměna svislých rozvodů vody v bytových domech Jablonecká, Praha 9

Podmínky výzvy

I. Předmět zakázky

Předmětem zakázky je částečná výměna svislých potrubí rozvodů teplé a studené vody v bytových panelových domech, ulice Jablonecká 420-409,713,714 Praha 9 (detailní rozpis vchodů a podlaží v příloze).

II. Rozsah zakázky, požadovaný průběh prací

a) V minulých letech byla provedena částečná rekonstrukce stoupajícího vedení studené a teplé vody – viz příloha. Požadovaný průběh prací je následující:

Demontáž stoupacího stávajícího potrubí vody. Před demontáží provede zhotovitel vhodným technologickým způsobem uzavření rozvodů se zápisem do stavebního deníku. V zápise bude uveden čas dokončení uzavření a čas zahájení demontážních prací. Demontovaný materiál musí zhotovitel odvézt v den demontáže a místo uvést do původního stavu. Uložení odpadu před odvezením bude provedeno s ohledem na bezpečnost třetích osob a s ohledem na minimální omezení užívání dotčených prostor. Při demontáži v bytech bude zhotovitel postupovat s ohledem na minimalizaci bezpečnostních rizik a s ohledem na omezení rizik poškození vnitřního vybavení bytů a společných prostor.

b) Montáž nových rozvodů stoupacího vedení vody s napojením na stávajíci uzávěry v příslušném bytě včetně montáže vodoměru, veškerého kotvení, bouracích a zednických prací ve stoupacích šachtách, demontážních a montážních prací. Veškeré rozvody budou izolovány návlekovou izolací MIRALON apod. Veškeré potřebné zednické práce budou řešeny s jednotlivými vlastníky bytů individuálně.

c) Součástí díla bude zajištění odplombování vodoměrů a jejich zpětné zaplombování oprávněnou osobou včetně potřebných dokladů a uhrazení veškerých souvisejících poplatků.

d) Materiály pro zhotovení nových rozvodů, provedení prací a zvolené technologické postupy musí odpovídat normám ČSN. Požadujeme zhotovení rozvodů z plastového potrubí, spojovaného svářením.

e) Součástí díla bude provedení a zdokladování veškerých potřebných zkoušek, zejména zkouška těsnosti, tlaková zkouška apod.

III. Termíny plnění

a) Termínem plnění bude časové rozpětí od ……… do………

b) Práce musí být prováděny v pracovních dnech v denní době od 8:00 do 18:00 hod. Práce ve dnech klidu a volna či v době státních svátků je přípustná pouze se souhlasem objednatele.

c) Zhotovitel musí provádět práci tak, aby práce na jedné stoupačce byly provedeny v jednom dni. To se netýká případů, kdy budou při zahájení prací zdokumentovány skutečnosti takovému postupu bránící, nebo případů, kdy objednatel nezajistí zpřístupnění prostor dle řádně dojednaného harmonogramu.

d) Zhotovitel předloží návrh harmonogramu prací jako součást své nabídky.

e) Uchazeč v nabídce uvede celkovou dobu trvání prací ve dnech a uvede maximální počet dnů pro předání díla včetně všech předávacích dokladů a vyklizení staveniště.

f) Uchazeč předloží návrh sankcí, pro případ zpoždění prací z jeho viny o více jak 2 dny, minimální výše sankce bude 10.000,- Kč za každý další den prodlení na každé stoupačce.

IV. Kvalifikace zhotovitele a kvalita materiálů

a) Uchazeč jako součást nabídky předloží v kopiích platné doklady o své kvalifikaci a o kvalifikaci svých pracovníků / subdodavatelů:

1. Ž.L. montáž, opravy apod.

2. Výpis z obchodního rejstříku

3. Seznam statutárních orgánů firmy s uvedením jména a telefonického kontaktu

4. Čestné prohlášení o bezdlužnosti a řádném plnění svých daňových i finančních závazků, o tom, že není v konkurzu a neví o žádných jiných skutečnostech, které by mu bránili v řádném a bezpečném plnění díla uvedeného rozsahu v případě, bude-li zadavatelem vybrán

5. Zhotovitel se písemně zaváže k dodržování BOZP a PO, jeho závazek je platný pro jeho subdodavatele. Dodržení závazku subdodavatelů a pracovníků zhotovitele je jeho odpovědností.

6. Certifikace použitých materiálů – potrubí, tvarovky, protipožární prvky

7. Uchazeč předloží potvrzení nebo jiný doklad o pojistném krytí pro pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu své činnosti, platnou v době podání nabídky. Limit pojistného plnění musí být min. 5 milionů Kč. Krytí se musí vztahovat k uvedenému předmětu a rozsahu zakázky.

V. Struktura a forma nabídky

a) Uchazeč předá svoji nabídku v písemné podobě na listech formátu A4, sešitých a opatřených ochranou pro rozpoznání neoprávněného / dodatečného zásahu do listin. Stránky budou číslované nepřerušenou číselnou řadou od čísla 1, při čemž číslice 1 bude na titulní straně nabídky. Listy mohou být oboustranně potištěné, pak musí mít každá strana listu své číslo.

b) Na titulní straně bude uveden předmět zakázky, obchodní jméno uchazeče, sídlo uchazeče, telefon, IČ, DIČ, jméno a podpis statutární osoby (osob) v souladu s výpisem z obchodního rejstříku/živnostenskými listy. V pravém dolním rohu titulní strany bude tučně uvedena celková cena díla bez DPH, tato cena bude konečná.

c) Uchazeč předá nabídku také v elektronické podobě na nosiči CD nebo DVD. Data budou ve formátech čitelných ve MS Word nebo OpenOffice nebo PDF.

d) Platnost cenové nabídky bude minimálně 12 měsíců od data odevzdání nabídky.

e) Součástí nabídky bude položkový výkaz výměr s uvedením názvu položky, jednotkové ceny za položku, rozměrem jednotky, počtem jednotek a celkovou cenou za položku.

f) V rozpočtu bude uvedena jako mezisoučet celková suma bez DPH za veškerý materiál, celková suma za veškeré služby včetně revizí a zkoušek a celková suma za dopravní a ostatní režijní náklady, připojení jednoho bytu a stoupacího vedení.

g) Součástí ceny jako samostatná položka v režijních nákladech musí být poplatky třetím osobám, například poplatky související se zaplombováním vodoměrů a dalšími zpoplatněnými procesy ve vztahu k dodavateli vody, správcům sítí nebo úřadům.

h) Součástí ceny musí být veškeré náklady, nutné pro řádné provedení a dokončení prací tak, aby celkový výsledek mohl být řádně, bezpečně a bez omezení použit pro účely, ke kterým je obvykle určen.

i) Uchazeč uvede délku záruční doby na práci a materiál zvlášť. Minimální požadovaná doba záruky je 24 měsíců na materiál a 36 měsíců na montážní práce - ode dne předání díla

j) Uchazeč poskytne v nabídce minimálně dvě reference na akce obdobného charakteru a rozsahu z oboru voda.

k) Uchazeč předá nabídku v zapečetěné a orazítkované obálce A4, označené viditelně nápisem „Nabídka do nabídkového řízení – NEOTVÍRAT!“. Dále bude na obálce uveden předmět nabídky:“ Výměna svislých rozvodů vody v bytových domech Jablonecká 420-409,713,714, Praha 9“, obchodní název uchazeče a kontaktní telefon. Obálka musí být řádně uzavřena, všechny její švy musí být přelepeny papírovou lepící páskou a opatřeny otiskem razítka uchazeče a podpisem pracovníka který provedl uzavření obálky.

VI. Prohlídka staveniště před zpracováním nabídky

a) Zadavatel umožní uchazečům prohlídku staveniště pro účely optimálního posouzení všech známých skutečností, jejichž respektování má vliv na bezpečnost prací a cenu díla.

b) Prohlídku je možné sjednat s oprávněnou osobou uvedenou v článku IX.

c) Prohlídka může být domluvena pouze v pracovních dnech od 17:00 do 18:30 hodin v období od …… do ……. a od ……… do ……..

d) Každý uchazeč může dohodnout pouze jeden termín prohlídky.

e) Prohlídka musí mít nedestruktivní charakter, v případě zakrytých konstrukcí uvede uchazeč pod čáru mimo celkovou sumu za dílo předpokládaný rozsah rizik a předpokládanou cenu jejich řešení.

VII. Hodnotící kritéria (řazeno sestupně dle důležitosti)

a) Celková nabídková cena díla – 50%

b) Splnění kvalifikačních předpokladů a posouzení odbornosti uchazeče – 20%

c) Reference uchazeče – 10%

d) Doba záruky 10%

e) Sankce 5%

f) Doba plnění 5%

g) Z poptávkového řízení bude vyřazen minimálně každý uchazeč, který nedoloží reference, kvalifikační předpoklady, pojistné krytí v min. požadované výši a každý uchazeč, který nedodrží požadavky dle bodů II. a III.

VIII. Lhůta pro podání nabídek

a) Lhůta pro podání nabídek začíná dnem …….

b) Nabídka musí být doručena na adresu SVJ, Jablonecká 417, Praha 9 - sídla zadavatele nejpozději do …….

c) Rozhodující je termín v sídle zadavatele, nikoliv termín podání např. na poště.

IX. Kontaktní osoba zadavatele, která je oprávněna poskytovat informace

a) Robert Novotný, předseda výboru SVJ

b) Dotazy musí být uchazečem formulovány písemně na adresu SVJ nebo na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a doručeny v období od ……. do …….. a od …….. do ……..

c) Zadavatel se zavazuje poskytnout veškeré doplňující informace.

X. Ostatní požadavky a průběh poptávkového řízení

a) Součástí nabídky uchazeče bude kompletně vyplněný návrh smlouvy o dílo.

b) Náklady spojené s nabídkovým řízením nese uchazeč.

c) Zadavatel si vyhrazuje právo na dodatečné upřesnění rozsahu prací – to musí být ve smlouvě uvedeno nebo obsaženo v dodatku smlouvy.

d) Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádnou firmu, zrušit poptávkové řízení bez udání důvodu.

e) V rámci vyhodnocení poptávkového řízení může zadavatel požadovat po uchazeči další doklady či informace, jejichž existence či známost může mít vliv na posouzení vhodnosti uchazeče.

V Praze dne …………..

Za výbor SVJ:

Robert Novotný (předseda výboru SVJ)

Ing. Jitka Majetičová (místopředseda výboru SVJ)

 

POZVÁNKA

Výbor Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714

se sídlem Jablonecká 417, 190 00 Praha 9, podle čl. II odst. 12 Stanov

svolává

shromáždění Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714

Datum konání :  pondělí 12.5.2014

Místo konání : školní jídelna Střední průmyslové školy na Proseku, Novoborská 610/2, Praha 9

Prezence: od 17,30 hod

Zahájení: 18,30 hod.

Program:

1. Zahájení, schválení programu, přítomnosti hostů, volba skrutátorů,

zapisovatele zápisu a ověřovatelů zápisu.

2. Volba do výboru

3. Diskuse a závěr

 

V Praze dne 2. 4. 2014

Za výbor společenství:

Robert Novotný a Ing. Jitka Majetičová

Pozvánka a vzor plné moci

POZVÁNKA

Výbor Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714

se sídlem Jablonecká 417, 190 00 Praha 9, podle čl. IV odst. 7 písm. b) Stanov

svolává

schůzi shromáždění

Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714

 

Datum konání : úterý 26. listopadu 2013

Místo konání : školní jídelna Střední průmyslové školy na Proseku, Novoborská 610/2, Praha 9

Prezence: od 17,30 hod

Zahájení: 18,30 hod.

 

Program:

1. Zahájení, schválení programu, přítomnosti hostů, volba skrutátorů, zapisovatele zápisu a ověřovatelů zápisu.

2. Zpráva výboru o činnosti a hospodaření za uplynulé období

3. Zpráva kontrolní komise o činnosti za uplynulé období

4. A) Schválení účetní uzávěrky 2012

B) Schválení výsledku výběrového řízení na výměnu lina a malování ve společných částech domu

C) Schválení plánu investičních akcí

5. Diskuse

6. Závěr

Materiály k jednání shromáždění jsou přiloženy k této pozvánce a dále v kanceláři výboru v Jablonecké 417/60, u zástupců vchodů a také na internetových stránkách SVJ na adrese www.svj-jablonecka.cz.

Ke každému bodu programu se předpokládá diskuse.

V Praze dne 4. 11. 2013

Za výbor společenství:

Jarmila Veverková Ing. Miloš Pražák Ing. Jitka Majetičová Robert Novotný

 

POZVÁNKA

Výbor Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714

se sídlem Jablonecká 417, 190 00 Praha 9, podle čl. IV odst. 7 písm. b) Stanov

svolává

schůzi shromáždění

Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714

 

Datum konání : čtvrtek 14. března 2013

Místo konání : školní jídelna Střední průmyslové školy na Proseku, Novoborská 610/2, Praha 9

Prezence: od 17,30 hod

Zahájení: 18,30 hod.

 

Program:

1. Zahájení, schválení programu, přítomnosti hostů, volba skrutátorů, zapisovatele zápisu a ověřovatelů zápisu.

2. Zpráva výboru o činnosti a hospodaření za uplynulé období

3. Zpráva kontrolní komise o činnosti za uplynulé období

4. A) Volba do výboru

B) Schválení výsledku výběrového řízení na výměnu plynových stoupaček

C) Schválení výsledku výběrového řízení na výměnu lina a malování ve společných částech domu

D) Schválení rozpočtu SVJ na r. 2013

E) Schválení plánu investičních akcí

F) Schválení dodatku ke smlouvě na správu domu

5. Závěr

 

Materiály k jednání shromáždění jsou přiloženy k této pozvánce a dále v kanceláři výboru v Jablonecké 417/60, u zástupců vchodů a také na internetu na webu www.svj-jablonecka.cz.

Ke každému bodu programu se předpokládá diskuse.

 

V Praze dne 19. 2. 2013

Za výbor společenství:

Jarmila Veverková Ing. Miloš Pražák Ing. Jitka Majetičová

 

Materiály

Volba do výboru - kandidáti

Kamenický Marián Ing. Jablonecká 714

Novotný Robert Jablonecká 416

Simandl Petr Ing. Jablonecká 713

Výsledek výběrového řízení na výměnu plynových stoupaček - firma Voluma s cenou 2.827.821,-Kč s DPH (smlouva je k dispozici v kanceláři výboru)

Výsledek výběrového řízení na výměnu lina a malování ve společných částech domu - ! nevybrán nikdo !

Rozpočet

Plán investic

Dodatek ke smlouvě na správu domu - k dispozici v kanceláři výboru, u zástupců vchodu a na webu

Výbor připravil návrh výzvy k podání nabídek na výměnu lina a malování v celém objektu Jablonecká 420-409,713,714.

Výzva je k dispozici

- v kanceláři výboru

- vyvěšena v okně kanceláře

- u zástupců vchodu

- na webových stránkách SVJ-Jablonecka.cz

případné připomínky ke znění výzvy nutno doručit do kanceláře SVJ do 7.1.2013 a můžete použít například připomínkový formulář.